Magnézium proti nespavosti

Otázka
V poslednom čase mám vážne problémy so spánkom. Z práce chodím taká ledva vidím, ale keď si ľahnem do postele, mám problém zaspať. Často sa mi stáva, že pozerám do stropu aj do pol štvrtej ráno, kým sa mi podarí zaspať. Budík mi zvoní už ráno o šiestej. V práci som unavená a túžobne očakávam príchod víkendu, ktorý potom celý prespím. Čo mám robiť?
Odpoveď

Zdá sa, že dostali do bludného kruhu – pracovné povinnosti a z nich plynúci stres vás oberajú o pokojný spánok a na druhý deň v práci ste taká unavená, že sa vám ťažko pracuje a aby ste si splnili povinnosti, musíte pracovať nadčas. Žiaľ, váš život sa scvrkol na dve aktivity – prácu a spánok. Na relax vám nezostáva prakticky žiadny čas. Aby ste predišli vyhoreniu v práci alebo totálnemu vyčerpaniu tela, mali by ste zmeniť svoj životný štýl a naučiť sa relaxovať. Musíte opäť nájsť zdravú rovnováhu medzi prácou, osobným životom a spánkom. Ani bez jednej z týchto oblastí nedokáže naše telo a myseľ dlhodobo fungovať. Do postele si nelíhajte hneď po tom, ako zaklapnete pracovný počítač. Skúste si nájsť pred spaním aspoň pol hodinku na relaxačné cvičenie, ktorým sa vaša myseľ zbaví nahromadeného stresu z pracovného dňa. Vyčerpanému telu zase doprajte ľahkú a vyváženú večeru a šálku čaju. Navyše, dbajte na pravidelný prísun vitamínov a minerálnych látok, a to najmä magnézia. Magnézium dokáže uvoľniť svaly tela a tiež myseľ a tým uľahčiť zaspávanie. Zároveň, pravidelné užívanie magnézia môže zabrániť možnému vyčerpaniu, bolestiam hlavy, pocitu únavy, podráždeniu, ako aj vzniku tetanického syndrómu.

CAPTCHA Táto otázka slúži na zistenie, či ste bežný návštevník, kvôli spamu.